Λογοτεχνία Κατεύθυνσης: Απαντήσεις στις ερωτήσεις του Κ.Ε.Ε.

Κωνσταντίνος Μάντης | Best Blogger Tips
Leonardo da Vinci

Προμηθευτείτε το βιβλίο με τις απαντήσεις στις ερωτήσεις του Κ.Ε.Ε. σε ηλεκτρονική μορφή εδώ! 

Ερωτήσεις Κ.Ε.Ε. Κωνσταντίνος Καβάφης «Ο Δαρείος»



Ερωτήσεις ΚΕΕ "Όνειρο στο Κύμα" 2η Ενότητα

Ερωτήσεις ΚΕΕ "Όνειρο στο Κύμα" 3η Ενότητα








Ερωτήσεις ΚΕΕ "Το αμάρτημα της μητρός μου" 2η Ενότητα

Ερωτήσεις ΚΕΕ "Το αμάρτημα της μητρός μου" 3η Ενότητα

Ερωτήσεις ΚΕΕ "Το αμάρτημα της μητρός μου" 4η Ενότητα

Ερωτήσεις ΚΕΕ "Το αμάρτημα της μητρός μου" 5η Ενότητα

Ερωτήσεις ΚΕΕ Γιώργος Ιωάννου "Μες στους Προσφυγικούς Συνοικισμούς

Ερωτήσεις ΚΕΕ Γιώργος Ιωάννου "Στου Κεμάλ το Σπίτι"
.

Κική Δημουλά "Σημείο Αναγνωρίσεως"



11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Με βοηθησατε παρα πολυ ! μπραβο σας !!! εξαιρετικη δουλεια !

Κωνσταντίνος Μάντης είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τα θετικά σας σχόλια.

Ανώνυμος είπε...

πολυ ωραιο υλικο, μου χρησιμευσε πολυ.

Ανώνυμος είπε...

καταπληκτικο!!!πολλα μπραβο και ευχαριστω!!
μου χρησιμευσαν ολα!!

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικα εχετε βοηθησει πολυ τον αδερφο μου, που δινει πανελλαδικες φετος :) Γραφει πολυ καλα μεχρι τωρα στα διαγωνισματα με τις ερωτησεις του ΚΕΕ

Κωνσταντίνος Μάντης είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια κι εύχομαι κάθε επιτυχία στους μαθητές που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Ανώνυμος είπε...

Με βοήθησαν πάρα πολύ

Ανώνυμος είπε...

αξιόλογη δουλειά!

Ανώνυμος είπε...

μπραβο πολυ καλη δουλεια.....

Ανώνυμος είπε...

πολυ καλο υλικο!!

Ανώνυμος είπε...

Αποσαφήνισα κάποια σημεία στον "Ελεγκτή". Πολύ καλές σημειώσεις !!
#panellhnies2015

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...