Έκθεση
Β΄ Λυκείου: Le Monde: «Τις ευχές μας και καλή τύχη στον έντυπο Τύπο»
Δύσκολο να μη συγκινηθεί κανείς από το
«τελευταίο έντυπο τεύχος» του «Newsweek», όπως αναφέρει το εξώφυλλο του
διάσημου αμερικανικού εβδομαδιαίου εντύπου. Και τη συγκίνηση αυτή νιώθει ο
καθένας, είτε είναι δημοσιογράφος που έχει επηρεαστεί από τα εξαιρετικά
κείμενα και τις δημοσιογραφικές
επιτυχίες του περιοδικού, είτε είναι αναγνώστης προσηλωμένος στα έντυπα,
στην πληροφορία, δηλαδή στην ανάγκη να καταλάβει τον κόσμο που τον περιβάλλει.
Αυτό το συναίσθημα, λοιπόν,
προκαλείται, επειδή πρόκειται για ένα μεγάλο ειδησεογραφικό περιοδικό που
χάνεται. Έντεκα χρόνια μεγαλύτερο σε ηλικία από την επίσης διάσημη γαλλική
εφημερίδα «Monde», το «Newsweek» γεννήθηκε τον Φεβρουάριο του 1933 με τον
Χίτλερ και τον Ρούζβελτ στο εξώφυλλο. Έκτοτε γνώρισε 4.150 εξώφυλλα, 17 διευθυντές
σύνταξης, 13 προέδρους των ΗΠΑ και 12 δημοσιογράφους που πέθαναν στο καθήκον.
Βεβαίως είχε χάσει την αίγλη του. Εγκαταλελειμμένο από τους μισούς αναγνώστες
του, οι ιδιοκτήτες του το πούλησαν το 2010 σε έναν εκατομμυριούχο, που το
«πάντρεψε» με επιτυχημένη ενημερωτική ιστοσελίδα. Κι έτσι φτάνουμε στο
τελευταίο έντυπο τεύχος του. Και
στην Ευρώπη παραδοσιακά έντυπα, εκτός από τη «Monde» που αποχαιρετά το
τελευταίο τεύχος του περιοδικού, αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης, στη Γαλλία,
τη Γερμανία και αλλού.
Τελευταίο έντυπο τεύχος. Η πρόταση αυτή
μοιάζει να περιγράφει τόσο το ηλεκτρονικό μέλλον του «Newsweek» όσο και τον
υπεύθυνο για τον θάνατο της έντυπης έκδοσής του: το Διαδίκτυο, που είναι δωρεάν
και προσελκύει διαφημίσεις για τους ηλεκτρονικούς αναγνώστες. Τους πρώτους έξι
μήνες του 2012 το Google κέρδισε για πρώτη φορά παγκοσμίως περισσότερα χρήματα
από τους διαφημιστές απ’ όσα το
σύνολο του αμερικανικού Τύπου, καθημερινού και εβδομαδιαίου: 20,8 δισ. δολάρια
για τη μηχανή αναζήτησης έναντι 19,2 για μια βιομηχανία που το 2007 προσέλκυσε
το 88% της διαφημιστικής αγοράς.
Το «Newsweek» δεν κλείνει, διαβεβαιώνει
η διευθύντριά του, Τίνα Μπράουν. Η σύνταξη θα συνεχίσει να κάνει τη
δουλειά της για το ηλεκτρονικό μέσο. Πρόκειται για στοίχημα με ρίσκο, επειδή ο
γραπτός ηλεκτρονικός Τύπος, παρά τις υποσχέσεις για απήχηση, καινοτομία,
εκτεταμένη χρήση και διαδραστικότητα, δεν έχει ακόμη βρει το οικονομικό του
μοντέλο. Οι λίγοι «αυθεντικοί παίκτες» (αποκλειστικά στο Διαδίκτυο) που βγάζουν
κέρδος δεν απασχολούν παρά μικρές ομάδες που συχνά παράγουν εξειδικευμένες
πληροφορίες.
Κανένας τίτλος γενικού ενδιαφέροντος,
ικανός να πληροφορήσει με συνέπεια και
αρτιότητα για θέματα τόσο ποικίλα όσο η πολιτική ζωή ή η σύγχρονη τέχνη, η
κρίση του ευρώ ή η κινηματογραφική δημιουργία, δεν μπορεί σήμερα να ισχυριστεί
ότι είναι σε θέση να επιζήσει αποκλειστικά στο Διαδίκτυο. Για τον Τύπο θα
υπάρχει για πολλά χρόνια ακόμη μια ιδιαίτερη χημεία ανάμεσα στο έντυπο και τις
πολλαπλές οθόνες. Μια χημεία της οποίας τη συνταγή αναζητά ολόκληρος ο έντυπος
Τύπος, και την αναζητά με τη μετριοφροσύνη που απαιτεί η σημασία του
διακυβεύματος: η τροφοδότηση της δημοκρατίας και η εξήγηση της περιπλοκότητας
του κόσμου.
Newsweek: Πολύ γνωστό αμερικανικό
εβδομαδιαίο περιοδικό, με ειδησεογραφικό κυρίως προσανατολισμό, που από το 1933
κε. γνώρισε (πριν να φτάσουμε στα γεγονότα που περιγράφει το άρθρο) ημέρες
δόξας, εκδιδόμενο μάλιστα στα κορεατικά, πολωνέζικα, ιαπωνικά, ρωσικά, αραβικά
και ισπανικά, πέραν της κύριας αγγλικής έκδοσης.
Εφ. Le Monde, αναδημοσίευση στο ΒΗΜΑ,
27.12.2012 (διασκευή).
ΘΕΜΑΤΑ
Α. Να αποδώσετε περιληπτικά το κείμενο (70
- 90 λέξεις).
Η κυκλοφορία του τελευταίου έντυπου
τεύχους του περιοδικού «Newsweek» προκαλεί συγκίνηση σε δημοσιογράφους και
αναγνώστες, καθώς χάνεται ένα σημαντικό ειδησεογραφικό περιοδικό με μακρά
ιστορία. Αντίστοιχα προβλήματα επιβίωσης παρουσιάζουν κι άλλα παραδοσιακά
έντυπα εξαιτίας της διάδοσης του διαδικτύου που παρέχει δωρεάν ενημέρωση και
προσελκύει πλήθος διαφημίσεων. Το «Newsweek», βέβαια, θα συνεχίσει να υπάρχει
στην ηλεκτρονική του μορφή, έστω κι αν η διαδικτυακή παρουσία ενημερωτικών
εντύπων γενικού ενδιαφέροντος δύσκολα αποφέρει τα αναγκαία έσοδα. Προς το παρόν
ελάχιστες μόνο σελίδες εξειδικευμένου περιεχομένου επιβιώνουν αποκλειστικά στο
διαδίκτυο. Ο Τύπος οφείλει κατ’ ανάγκη να συνδυάζει την έντυπη και την
ηλεκτρονική παρουσία για να επιβιώσει∙ καίριο ζητούμενο αν αναλογιστεί κανείς
τη σημαντική προσφορά του στη δημοκρατία.
Β1. Γιατί, κατά τον αρθρογράφο,«…είναι δύσκολο να μη
συγκινηθεί κανείς από το τελευταίο έντυπο τεύχος του «Newsweek»; (60-80
λέξεις).
Ο αρθρογράφος θεωρεί εύλογη τη συγκίνηση
για το τελευταίο έντυπο τεύχος του «Newsweek», διότι πρόκειται για ένα μεγάλο
περιοδικό με μακρά ιστορική πορεία που πλέον χάνεται. Από το Φεβρουάριο του 1933
το «Newsweek»
προσέφερε αδιάλειπτα ποιοτική ενημέρωση με εξαιρετικά κείμενα και με πολλές
δημοσιογραφικές επιτυχίες, γεγονός που το κατέστησε προσφιλές τόσο στους
δημοσιογράφους ανά τον κόσμο όσο και στους αναγνώστες που εκτιμούν την έντυπη
ενημέρωση και αναγνωρίζουν τη συνεισφορά του περιοδικού αυτού στην προσπάθειά
τους να κατανοήσουν τον κόσμο.
Β1. Ποιο επιχείρημα επιστρατεύει ο
αρθρογράφος, για να υποστηρίξει την άποψη ότι υπάρχει ακόμα μέλλον για τα
έντυπα μέσα ενημέρωσης;
(60-80 λέξεις).
Ο αρθρογράφος επισημαίνει πως ελάχιστοι
κατορθώνουν να βγάζουν κέρδος και να επιβιώνουν αποκλειστικά στο πλαίσιο του
διαδικτύου, κι αυτοί απασχολούν μικρές ομάδες προσωπικού, ασχολούμενοι με
εξειδικευμένες πληροφορίες. Ένας ενημερωτικός τίτλος που επιθυμεί να καλύψει με
συνέπεια και αρτιότητα μια ευρύτερη θεματολογία, καλύπτοντας την πολιτική ζωή,
την τέχνη, καθώς και την οικονομία, δεν μπορεί να επιζήσει βασιζόμενος
αποκλειστικά στη διαδικτυακή του παρουσία. Έτσι, μοιάζει βέβαιο πως ο Τύπος θα
συνεχίσει για αρκετά χρόνια ακόμη να μοιράζει τη δραστηριότητά του μεταξύ της
έντυπης και της διαδικτυακής έκδοσης.
Β1. Γιατί, σύμφωνα με το άρθρο, η συνέχιση
της έκδοσης του αμερικανικού περιοδικού «Neewsweek» σε διαδικτυακή μόνο μορφή
είναι ένα «στοίχημα με ρίσκο»; (60-80 λέξεις).
Η απόφαση να συνεχιστεί η έκδοση του «Newsweek»
αποκλειστικά σε διαδικτυακή μορφή ενέχει σημαντικό ρίσκο σε ό,τι αφορά την
οικονομική του επιβίωση. Έχει, άλλωστε, διαπιστωθεί πως παρά την πρόθεση του
γραπτού ηλεκτρονικού Τύπου να επιτύχει κάποια αξιόλογη απήχηση, χάρη στην
καινοτομία και τη διαδραστικότητα που διασφαλίζει το διαδίκτυο, δεν κατορθώνει
εντούτοις να διασφαλίσει τα αναγκαία έσοδα. Οι μόνοι που κατορθώνουν να
επιβιώσουν αποκλειστικά στο διαδίκτυο είναι εκείνοι που απασχολούν μικρές
ομάδες προσωπικού και παράγουν εξειδικευμένες πληροφορίες.
Β2. Πώς επιτυγχάνεται η συνοχή ανάμεσα στην
πρώτη και τη δεύτερη παράγραφο του κειμένου;
Προκειμένου να επιτευχθεί η συνοχή
ανάμεσα στην πρώτη και τη δεύτερη παράγραφο ο γράφων χρησιμοποιεί στην αρχή της
δεύτερης παραγράφου τη φράση «Αυτό το συναίσθημα, λοιπόν», με την οποία κάνει
άμεση αναφορά στο συναίσθημα της συγκίνησης που καταγράφει στην πρώτη
παράγραφο, και για το οποίο τώρα θα οδηγηθεί σε κάποιο συμπέρασμα.
Β2. Πώς επιτυγχάνεται η συνοχή ανάμεσα στην
τέταρτη και την πέμπτη παράγραφο του κειμένου;
Η συνοχή ανάμεσα στην τέταρτη και την
πέμπτη παράγραφο επιτυγχάνεται με την αναφορά στο ίδιο θέμα, στο κατά πόσο
δηλαδή είναι εφικτή η επιβίωση «αποκλειστικά στο Διαδίκτυο», φράση που
επαναλαμβάνεται μάλιστα και στις δύο παραγράφους. Εμφανής και η αντίθεση
ανάμεσα στους λίγους που βγάζουν κέρδος παράγοντας εξειδικευμένες πληροφορίες
και στο γεγονός ότι κανένας τίτλος γενικού ενδιαφέροντος δεν μπορεί να επιτύχει
κάτι ανάλογο.
Β2. Να διακρίνετε την είδηση από το σχόλιο
του αρθρογράφου στην πρώτη παράγραφο (Δύσκολο... περιβάλλει) του κειμένου και
να αιτιολογήσετε αντίστοιχα τις επιλογές σας.
Η είδηση που καταγράφεται στην πρώτη
παράγραφο είναι πως το τεύχος του περιοδικού «Newsweek» που κυκλοφόρησε ήταν το
τελευταίο έντυπο τεύχος∙ πως σταματά, δηλαδή, η έντυπη έκδοση του συγκεκριμένου
περιοδικού.
Ως σχόλιο του αρθρογράφου εκλαμβάνεται
το θέμα της συγκίνησης που συνοδεύει το κλείσιμο αυτό∙ συγκίνηση που αποδίδεται
τόσο σε δημοσιογράφους όσο και σε αναγνώστες.
Γ1. Να συντάξετε μία παράγραφο 50-60 λέξεων, χρησιμοποιώντας τις
λέξεις/φράσεις του κειμένου με έντονη γραφή: εξαιρετικά κείμενα,
αναγνώστες, ενημερωτική ιστοσελίδα, διευθύντρια, εξειδικευμένες
πληροφορίες. (Μπορείτε να διαφοροποιήσετε τους γραμματικούς τύπους ως προς
την πτώση, τον αριθμό, το γένος, το πρόσωπο κλπ.)
Η διευθύντρια της νέας ενημερωτικής
ιστοσελίδας υποσχέθηκε στους αναγνώστες της την παροχή όχι μόνο εξειδικευμένων
πληροφοριών σχετικά με το χώρο της εκπαίδευσης, αλλά και εξαιρετικά κείμενα
γενικότερου εκπαιδευτικού και πολιτισμικού ενδιαφέροντος. Βασική της επιδίωξη,
όπως δήλωσε, είναι η δημιουργία ενός διαδικτυακού τόπου ικανού να καλύψει
πλήρως τις ενημερωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών της χώρας.
Γ1. Να γράψετε μία παράγραφο 50-60 λέξεων, στην οποία να
χρησιμοποιήσετε τις φράσεις του κειμένου με έντονη γραφή: δημοσιογραφικές
επιτυχίες, συνέπεια και αρτιότητα.
Οι σημαντικές
δημοσιογραφικές επιτυχίες του έντυπου τύπου αποτελούν συνήθως προϊόν συνεχούς
και μακροχρόνιας έρευνας και αποδεικνύουν τη συνέπεια και την αρτιότητα της
εργασίας των δημοσιογράφων που τιμούν την αληθινή φύση του επαγγέλματός τους.
Δημοσιογράφοι που με αφοσίωση και συχνά αυταπάρνηση θέτουν πάνω από το
προσωπικό τους συμφέρον την αντικειμενική ενημέρωση και δε διστάζουν να
αποκαλύψουν την παράνομη δράση και τη διαπλοκή.
Γ1. Να συντάξετε μία παράγραφο 50-60 λέξεων, χρησιμοποιώντας τις
λέξεις/φράσεις του κειμένου με έντονη γραφή: δημοσιογραφικές
επιτυχίες, αναγνώστες, έντυπο τεύχος, διαφημιστές, πληροφορίες.
(Μπορείτε να διαφοροποιήσετε τους γραμματικούς τύπους ως προς την πτώση, τον
αριθμό κλπ.)
Ένα έντυπο τεύχος προκειμένου να
ανταγωνιστεί το κυρίαρχο πλέον διαδίκτυο και να προσελκύσει αναγνώστες, οφείλει
να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα του περιεχομένου του∙ οφείλει, συνάμα,
να διεκδικήσει μέσω της συστηματικής έρευνας εκείνες τις δημοσιογραφικές
επιτυχίες που δύσκολα είναι εφικτές για τις ενημερωτικές ιστοσελίδες που
αρκούνται στην παράθεση επίκαιρων πληροφοριών αλιευμένων από ξένα
ειδησεογραφικά πρακτορεία. Για να μπορέσει, λοιπόν, μια έντυπη εφημερίδα να
καταστεί θελκτική επιλογή για τους διαφημιστές, θα πρέπει πρωτίστως να κερδίσει
τη σταθερή εμπιστοσύνη των αναγνωστών.
Γ2α. «Εγκαταλελειμμένο από τους μισούς
αναγνώστες του, οι ιδιοκτήτες του το πούλησαν το 2010 σε έναν εκατομμυριούχο,
που το «πάντρεψε» με επιτυχημένη ενημερωτική ιστοσελίδα».
Στην παραπάνω περίοδο ο συγγραφέας
χρησιμοποιεί μία ονοματική αναφορική πρόταση. Αφού την εντοπίσετε, να την
εντάξετε στην κατηγορία είτε των ονοματικών προσδιοριστικών είτε των ονοματικών
παραθετικών προτάσεων.
- Η ονοματική αναφορική πρόταση είναι η
ακόλουθη: «που το «πάντρεψε» με επιτυχημένη ενημερωτική ιστοσελίδα».
Γ2β. Να αιτιολογήσετε την επιλογή σας.
Η πρόταση είναι παραθετική, διότι δεν
αποτελεί αναγκαίο συμπλήρωμα του όρου που προσδιορίζει (εννοείται το
περιοδικό), γι’ αυτό και χωρίζεται από αυτόν με κόμμα.
Γ2α. «Έτσι, κανένας τίτλος γενικού
ενδιαφέροντος… δεν μπορεί σήμερα να ισχυριστεί ότι είναι σε θέση να επιζήσει
αποκλειστικά στο Διαδίκτυο».
Να δηλώσετε αν η χρήση της γλώσσας στο
παραπάνω απόσπασμα είναι κυριολεκτική / δηλωτική ή μεταφορική / συνυποδηλωτική.
Η χρήση της γλώσσας είναι μεταφορική.
Γ2β. Να αιτιολογήσετε την απάντησή σας.
Η χρήση του ρήματος «επιζώ» που σε
κυριολεκτικό επίπεδο σημαίνει διαφεύγω τον θάνατο, χρησιμοποιείται εδώ
μεταφορικά για να δηλώσει με έμφαση τη δυνατότητα κάποιων ενημερωτικών τίτλων
να συνεχίσουν να υπάρχουν στο πλαίσιο του διαδικτύου.
Γ2. «Το Newsweek δεν κλείνει»,
διαβεβαιώνει η διευθύντριά του, Τίνα Μπράουν.
Να δικαιολογήσετε τη χρήση των
εισαγωγικών στην παραπάνω περίοδο.
Η συγκεκριμένη φράση τίθεται σε
εισαγωγικά προκειμένου να δηλωθεί πως πρόκειται για ακριβή παράθεση της δήλωσης
που έκανε η διευθύντρια του περιοδικού.
Δ. Σ’
ένα άρθρο (450-500 λέξεις) για τη διαδικτυακή εφημερίδα του σχολείου σας να εξηγήσετε
τους λόγους για τους οποίους θεωρείτε σημαντική τη διατήρηση του έντυπου Τύπου,
παρά τον εύχρηστο χαρακτήρα και τη ραγδαία διάδοση της ηλεκτρονικής ενημέρωσης.
«Ο
έντυπος Τύπος αναγκαίο συμπλήρωμα της Δημοκρατίας»
Η ευρύτατη διάδοση του Διαδικτύου έχει
δημιουργήσει νέα δεδομένα στο χώρο της ενημέρωσης, εφόσον προσφέρει τάχιστη
και, φαινομενικά τουλάχιστον, δωρεάν ενημέρωση στους πολίτες. Εξέλιξη που
μοιάζει σε μια πρώτη ανάγνωση ευνοϊκή, μιας και δημιουργείται η εντύπωση πως
πλέον οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται χωρίς να επιβαρύνονται με τα έξοδα
αγοράς κάποιου εντύπου∙ έστω κι αν αυτό σημαίνει πως οι παραδοσιακές εφημερίδες
βρίσκονται σε άμεσο κίνδυνο. Η πραγματικότητα, ωστόσο, δεν είναι ούτε τόσο
απλή, αλλά ούτε και τόσο θετική.
Η διαδικτυακή ενημέρωση, εφόσον κατ’
ανάγκη βασίζεται στους περιορισμένους πόρους που αντλεί από τις προβαλλόμενες
διαφημίσεις, δεν έχει τη δυνατότητα να δαπανήσει ικανά ποσά ώστε να προσελκύσει
καταξιωμένους και έμπειρους δημοσιογράφους∙ ούτε μπορεί να στηρίξει την απαιτούμενη
δημοσιογραφική έρευνα ώστε το περιεχόμενό της να είναι δικό της προϊόν. Συνήθως
επιστρατεύει νέους και άπειρους δημοσιογράφους, έναντι χαμηλότατης αμοιβής, οι
οποίοι στρέφονται στα μεγάλα ειδησεογραφικά πρακτορεία για να αντλήσουν το
υλικό τους, που το δημοσιεύουν, αφού πρώτα το τροποποιήσουν επαρκώς,
προκειμένου να αποφύγουν την κατηγορία της λογοκλοπής.
Στον αντίποδα αυτής της πρόχειρης και
επιφανειακής ενημέρωσης, που συνήθως αποζητά μόνο τον εντυπωσιασμό προκειμένου
να προσελκύσει αναγνώστες, βρίσκεται ο έντυπος Τύπος που προσφέρει
εμπεριστατωμένη έρευνα, ποιοτικά κείμενα και ουσιαστική εμβάθυνση στα εξεταζόμενα
θέματα. Λόγω της ιδιάζουσας φύσης του, που δεν επιτρέπει το κυνήγι της
επικαιρότητας και την ταχύτητα στην ενημέρωση, ο έντυπος Τύπος έχει τη
δυνατότητα μιας πιο ψύχραιμης και πιο ολοκληρωμένης αποτίμησης των γεγονότων. Οι
εφημερίδες δεν βασίζουν την αξία τους στη δύναμη της εικόνας, στη διαδραστική
επαφή ή στη γοργή ανανέωση περιεχομένου∙ η δική τους προσφορά έγκειται ακριβώς
στην απόσταση που τις χωρίζει από τα γεγονότα και, άρα, στην πληρέστερη
παρουσίαση κάθε είδησης.
Οι εφημερίδες προσφέρουν διαχρονικά μια
αντικειμενική και σε βάθος εξέταση των κοινωνικών, οικονομικών και πολιτικών
εξελίξεων, επιτρέποντας στους αναγνώστες να κατανοούν με μεγαλύτερη επάρκεια
τις διάφορες αλλαγές, μιας και προχωρούν σε συστηματική ανάλυση και συνεξέταση
των επιμέρους γεγονότων. Σε αντίθεση με την αποσπασματική ενημέρωση που παρέχει
η τηλεόραση και τη βιαστική αποτύπωση της πραγματικότητας που παρέχει το
διαδίκτυο, στις εφημερίδες οι πολίτες έχουν την ευκαιρία να βρουν προσεγμένες
προσεγγίσεις για κάθε επιμέρους θέμα. Οι δημοσιογράφοι του έντυπου τύπου
μελετούν πιο συστηματικά τα διάφορα γεγονότα, εντοπίζουν τις μεταξύ τους
συσχετίσεις και κατορθώνουν έτσι να προσφέρουν πραγματική ενημέρωση, που μπορεί
να λειτουργήσει ως πολύτιμος οδηγός στην κοινωνική καθημερινότητα των πολιτών.
Σε αυτή ακριβώς τη μορφή της
ενημέρωσης, που δίνει έμφαση στην προσεκτική παρακολούθηση των εξελίξεων και
στην εξαγωγή καίριων συμπερασμάτων, έγκειται η ιδιαίτερη αξία του έντυπου Τύπου
για την ορθή λειτουργίας της Δημοκρατίας. Μέσω των εφημερίδων οι πολίτες
μπορούν να ενημερώνονται από δημοσιογράφους που δεν γράφουν υπό την άμεση
επίδραση των εντυπώσεων ή χωρίς να έχουν το σύνολο των αναγκαίων στοιχείων στη
διάθεσή τους, όπως κατ’ ανάγκη κάνουν οι δημοσιογράφοι της τηλεόρασης που παρουσιάζουν
τα γεγονότα τη στιγμή σχεδόν που αυτά συμβαίνουν. Μέσω των εφημερίδων οι πολίτες
ενημερώνονται χωρίς να κινδυνεύουν από την παραπληροφόρηση που προκαλεί η
αποσπασματικότητα, η ανάγκη για εντυπωσιασμό και η λειψή παροχή πληροφοριών.
Έτσι, ο αναγνώστης της εφημερίδας έρχεται σ’ επαφή με ψύχραιμες αποτιμήσεις κι
όχι με εικασίες, εντυπώσεις ή απόψεις που διατυπώνονται εν θερμώ.
Προκειμένου, λοιπόν, να διασωθεί η
πολύτιμη αυτή πηγή ενημέρωσης που δεν βασίζεται σε πρόχειρες αναδημοσιεύσεις
υλικού και που δεν κυνηγά τον εντυπωσιασμό, είναι αναγκαίο να στηριχθεί ο
έντυπος Τύπος. Ό,τι, άλλωστε, μοιάζει με δωρεάν ενημέρωση στο διαδίκτυο, έχει
ένα πολύ υψηλό τίμημα, αφού δεν αποτελεί μια έγκυρη, ψύχραιμη και ουσιαστική
ενημέρωση, αλλά μια επιζήμια αποσπασματική παρουσίαση γεγονότων.
[Λέξεις: 570]
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου